Veelgestelde vragen

Hoe kan ik jullie contacteren?
Al onze contactgegevens zijn te vinden op deze pagina. Wij staan altijd klaar voor onze klanten, en zullen zo snel mogelijk antwoorden op jullie vragen of verzoeken. Twijfel zeker ook niet om ons te bellen.
Houd er wel rekening mee dat we niet op elk uur van de dag beschikbaar kunnen zijn, aangezien wij zelf voltijds werken. We doen echter steeds ons best om zo snel mogelijk te antwoorden.


Waar levert Filibertus?
Wij leveren naar specifieke postcodes in de provincie Antwerpen en Vlaams Brabant. We zijn momenteel op zoek naar een distributeur om deze regio’s uit te breiden. Indien we niet tot bij jou leveren, geef ons gerust een seintje en dan zien we wel wat we kunnen doen.


Wanneer wordt er geleverd?
Zodra wij de bestelling en betaling binnen krijgen, nemen wij jou op in de planning. We brengen jou daarna op de hoogte wanneer we zullen leveren. Indien je niet thuis bent op de levertijd, laat ons dan weten of het eventueel ergens anders kunnen afzetten.


Wat als er iets foutloopt met mijn levering?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en dan zoeken we samen naar een oplossing.


Kan ik mijn bestelling ook ergens komen ophalen zelf?
Je kan steeds op de volgende locaties komen oppikken na afspraak:
Adres 1: Schotensesteenweg 85, 2100 Deurne
Adres 2: Koetsweg 254, 3010 Kessel-lo


Wat als ik wil bestellen voor mijn horecazaak/bedrijf?
B2B bestellingen moeten niet via de webshop uitgevoerd worden. Neem hiervoor contact met ons op zodat we je kunnen verder helpen.


Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
We accepteren momenteel betalingen via Bancontact en kredietkaart. Indien je een uitdrukkelijk verzoek hebt over een andere betaalmethode (vb. cash), kan je ons steeds contacteren.